מלון רמדה ירושלים

הזמן חופשה במלון
דילים חמים
השוואה עם מלונות דומים
סמן עד 2 מלונות להשוואה עם מלון זה

ציון כללי (6 חוות דעת):   3.25 מתוך 5

אוכל ומשקאות:    3.50 מתוך 5

נקיון ואחזקה:    3.33 מתוך 5

אווירה כללית במלון:    3.17 מתוך 5

מידת התמורה בעד כספך:    3.00 מתוך 5

מקום 28 מתוך 58 מלונות בירושלים

Share on Facebook

להזמנת מלון זה

מלון רמדה ירושלים - מבנה המלון והבריכה

מלון רמדה ירושלים - מבנה המלון והבריכה

מלון רמדה ירושלים - מבנה המלון

מלון רמדה ירושלים - אולם הכנסים

מלון רמדה ירושלים - חדר רגיל

מלון רמדה ירושלים (רמדה רנסנס ירושלים לשעבר) מציע אירוח יוקרתי ואיכותי. במלון רחב המידות, שבו 650 חדרים, יש בריכה חיצונית גדולה השוכנת אל מול נוף ציורי ובריכה פנימית מחוממת. במלון רמדה ירושלים חדרים מפוארים ונוחים, סוויטות מאובזרות, ומועדון בריאות מפנק לגוף ולנפש. ברמדה רנסנס ירושלים תמצאו אוכל מעולה ותזכו לשירות ברמה הגבוהה ביותר. טלפון להזמנות: 03-7777873

אוכלים-שותים:

  • חדר אוכל: מסעדת המלון מגישה לאורחים מבחר מגוון של מנות איכותיות.
  • בית קפה: במלון בית קפה שבו מוגשים חטיפים וארוחות קלות.

האוכל במלון כשר.

סוגי החדרים:

כל 650 החדרים המפוארים במלון רמדה ירושלים כוללים מיטה זוגית, טלפון בחיוג ישיר וטלוויזיה. קיימת אפשרות לכספת, מקרר ומרפסת בחדר. העישון בחדרי המלון אסור.

  • סוויטות: מגוון חדרי סוויטות, כולל סוויטה נשיאותית וסוויטה מלכותית.

בידור ופנאי + פעילויות לילדים:

במלון רמדה ירושלים שתי בריכות שחייה, פנימית מחוממת וחיצונית מרווחת, השוכנת אל מול נוף ציורי. מועדון הבריאות של המלון מציע לאורחי רמדה רנסנס ירושלים מבחר טיפולי גוף ונפש מרגיעים ומפנקים. במלון מגרש טניס. כמו כן מספק המלון את מיטב הקישורים לאטרקציות נבחרות בעיר ירושלים.

שירותים ומתקנים נוספים:

  • אירועים וכנסים: במלון רמדה ירושלים אולם נשפים ענק, 13 אולמות קטנים יותר, אולם בצורת תיאטרון. צוות המלון מיומן ומנוסה בהפקת אירועים מכל סוג עד ל- 1700 מוזמנים.
  • מרכז עסקים: מלון רמדה ירושלים מציע לאורחיו מרכז עסקים, שבו ניתן להיעזר בכל האביזרים המשרדיים הנדרשים.
  • שירותי דת: במלון רמדה ירושלים בית כנסת ומעלית שבת.
  • במלון ניתן לקבל שירותי כביסה וניקוי יבש (בתשלום).

חשוב לדעת:

  • חניה: בשטח מלון רמדה ירושלים יש חניה ללא תשלום.
  • צ'ק אין: 15:00
  • צ'ק אאוט: 11:00
  • נגישות: מלון רמדה ירושלים נגיש לנכים.

כתובת: שדרות וולפסון 6, ירושלים.

מחיר ממוצע ללילה: - ש"חהסבר למחירים

חוות דעת על מלון רמדה ירושלים

1.00/5    :ציון כללי

א

01.08.2013

האירוח במלון היה מתחת לכל ביקורת, הן מבחינת נראות החדר והן מבחינת ארוחת הבוקר המבזה, יחס נותני השירותים היה פשוט מבזה! אין בפי מילים אחרות לתאר את ההתרשמות הנוראית ממנו! עוד יודגש כי כאשר פנינו אל הנהלת המלון התנערו מפנייתנ וסירבו לפצותנו או להשיב את כספנו.
רמת האוכל והמשקאות:
רמת הנקיון והאחזקה:
רמת האווירה הכללית במלון:
רמת התמורה לכסף:
ציון כללי:
סוגי החופשה להם המלון מתאים:
חופשה זוגית / רומנטית
אופיו של המלון, לדעתי:
עממי / פשוט / זול

3.25/5    :ציון כללי

שייקה

16.11.2011

התארחתי במלון לסוף שבוע. הגעתי ביום חמישי ועזבתי במוצ"ש. החדרים די קטנים, הלובי ענק ומכובד ורבים באים אליו למטרת בילוי מבלי להתארח במלון. בשבת האוכל הוגש על ידי המלצרים וזה מצד אחד שידר מכובדות אם כי ההיצע היה יחסית דל ביחס למלון ברמה שכזו, וגם לא בשפע רב, אבל הטעם היה נחמד ותו לא. ארוחת הבוקר במלון אף היא לא הייתה מיוחדת אלא נחמדה. החדרים טיפ טיפה מיושנים וקטנים מאד. בכלל, התחזוקה במלון טובה אבל לא מספיקה והוא לא נראה מספיק נעים לעין, בטח לא בהשוואה למחיר והתמורה שאתה מצפה ממלון יוקרה.
רמת האוכל והמשקאות:
רמת הנקיון והאחזקה:
רמת האווירה הכללית במלון:
רמת התמורה לכסף:
ציון כללי:
סוגי החופשה להם המלון מתאים:
חופשה משפחתית עם ילדים

3.00/5    :ציון כללי

חרצית

28.08.2011

הגענו למלון באופן מקרי - פשוט התקלקל לנו המזגן המרכזי בשיא החום, אז חיפשנו מלון טוב לבילוי שבת אחת, עד לתיקון המזגן. הזמנו שני חדרים, אחד לזוג ואחד ל-3 ילדים, והגענו ביום שישי אחה"צ. הלכנו לבריכה שבהחלט נעימה וראויה למחמאות - גדולה, עם דשא מטופח ומקומות ישיבה מוצלים, לא רועשת ולא צפופה למרות שהיו אנשים רבים סביבה ובתוכה. עם זאת, כדאי מאד לדאוג לשירותים בסמוך לבריכה כמקובל (כדי להגיע עם בני בן החמש לשירותים נכנסתי בבגד ים כמעט עד לתוך חדר האוכל). בהמשך טילפנו לקבלה לצורך מספר שאלות וטיפול בתקלה במזגן באחד החדרים, המענה היה מהיר, אדיב ויעיל. עם זאת כשביקשנו העברה לשירות החדרים כי התחשק לנו להזמין שתיה/גלידה (בחדר אין מיני בר), פעמיים הועברנו לטלפון שבו לא ענה איש. אז ויתרנו על התענוג. הטיפול בתקלה במזגן היה בהעדרנו מהחדר ושיפר את המצב, אך מי שטיפל בתקלה השאיר אחריו לכלוך ובלגן. למעט העניין הזה, החדרים ככלל היו נקיים, נעימים ומרווחים. בשבת בבוקר, רצינו לשים על הדלת שלט "נא לא להפריע" אך לא היה שלט כזה בחדר... אחד העובדים נכנס לסדר את חדרנו כשהיינו בחדר של הילדים, הוא כיבה את האור בשירותים בחדרנו, וכשניסיתי להסביר לו שזה לא נוח לנו (אנו שומרי שבת ולא נדליק את האור כשלא מדובר במצב חרום), התברר כי אינו דובר עברית/אנגלית ואינו מבין אותנו. הוא השאיר את האור כבוי. פניתי לקבלה והדבר טופל מייד, אך לא ברור לי למה אין שלטים מתאימים בחדר כפי שיש כמעט בכל מלון, ולמה דבר כזה לא מובן לצוות מלון שעובד הרבה מאד עם אוכלוסיה שומרת שבת. ולנושא האחרון - חדר האוכל. האוכל בארוחות היה סה"כ מגוון, טעים ובשפע. השרות היה על הפנים - לא היו מספיק שולחנות, ובליל שבת המתנו 15-20 דקות לפתרון הבעיה. זמן ההמתנה המינימלי למילוי בקשות פשוטות כמו קנקן מים קרים או הבאת סכו"ם חסר היה 15 דקות, וכל דבר נאלצנו לבקש לפחות 3 פעמים עד שקיבלנו. נראה שבקשותינו "התאיידו", וגם אופן ההגשה היה מבולבל להפליא. דוגמאות? אין סוף, למשל מלח (ביקשנו פעם אחת בתחילת הסעודה, אז לא קיבלנו כלל), מרק (מלצר שהביא לחלקנו ונגמר לו לא חזר כדי לתת ליתר וגם לא הביא כף חסרה שביקשנו, ואז אחרי רבע שעה של המתנה ללא תוצאות, הגיע מלצר אחר כדי לחלק מנה עיקרית... מנה אחרונה הובאה לחלקנו בלבד, וגם אותה לא חזר אף מלצר כדי לתת לנותרים. אז ויתרנו והתחלקנו ב-3 מנות אחרונות בין חמשתנו). כך סעודת ליל שבת לקחה לנו שעתיים וחצי! בקיצור רמת שרות שלא ראויה לאף כוכב. לזכות המלון יש לציין כי היו המון אורחים, אך זה לא תרוץ עבור משפחה ששילמה על השהות במלון לשבת אחת 3500 ש"ח... אם הצוות לא יכול לעמוד בעומס באופן מכובד, רצוי להיערך אחרת, או להימנע מתפוסה מלאה של החדרים. בקיצור, אם יש סיבה שתגרום לנו לא לחזור למלון, זאת הסיבה.

מועד האירוח : 08-2010 מספר הלילות : 0
האם אמליץ על מלון זה לחברי?בשום אופן
רמת האוכל והמשקאות:
רמת הנקיון והאחזקה:
רמת האווירה הכללית במלון:
רמת התמורה לכסף:
ציון כללי:
אופיו של המלון, לדעתי:
גדול / תוסס / המוני

2.25/5    :ציון כללי

patriciatamara@gmail.com

02.08.2011

בחרנו מלון זה, כי הוא מלון 5 כוכבים. נאמר לנו שבשעה 15.00 מקבלים את החדרים. הגענו בשעה 15.00 והחדר לא היה מוכן. רק בשעה 16.30 נכנסנו לחדר. ביקשנו חדר ל-3 מבוגרים הורים ובת 19 . קיבלנו חדר קטן בלי מיטה שלישית ורק כאשר שאלנו אפה עוד מיטה הביאו מיטה מתקפלת, לא נוחה במיוחד!! כמו כן שאלנו לגבי קומקום חשמלי ונמסר לנו כי "מטעמי כשרות" אין קומום חשמלי בחדר. שאלנו מה פרוש מטעמי כשרות וקיבלנו תשובה מתחמקת. הרגשנו גם שפקידת הקבלה לא נסתה לעזור או להבין אותנו. בבריכה (ביום לנשים) היה עומס רב, כי מגיעים גם נשים מבחוץ, כך שכמעט לא היה אפשרי לשחות בריכה ברצף. ציפינו ממלון 5 כוכבים להרבה יותר ועזבנו מאוכזבים מאוד.
רמת האוכל והמשקאות:
רמת הנקיון והאחזקה:
רמת האווירה הכללית במלון:
רמת התמורה לכסף:
ציון כללי:
סוגי החופשה להם המלון מתאים:
חופשה משפחתית עם ילדים
אופיו של המלון, לדעתי:
גדול / תוסס / המוני

5.00/5    :ציון כללי

גל

04.07.2011

במלון פשוט מיוחד. ההרגשה בו באמת הרגשת חופש והנאה! האוכל ברמה גבוהה והשירות נתן לנו להרגיש כמו בבית. פשוט חויה שאתם חיבים לחוות!!! (חוות דעת זו מוצגת בשיתוף איסתא)

מועד האירוח : 07-2008 מספר הלילות : 2
האם אמליץ על מלון זה לחברי?בהחלט
רמת האוכל והמשקאות:
רמת הנקיון והאחזקה:
רמת האווירה הכללית במלון:
רמת התמורה לכסף:
ציון כללי:
סוגי החופשה להם המלון מתאים:
חופשה זוגית / רומנטית
אופיו של המלון, לדעתי:
יוקרתי / מפואר / בוטיק

5.00/5    :ציון כללי

דור סרור

04.07.2011

מלון מקסים והאירוח מעולה , החדרים טובים מאוד הניקיון ורמת שירות והרמה הכללית מצויינים !! (חוות דעת זו מוצגת בשיתוף איסתא)

מועד האירוח : 08-2008 מספר הלילות : 2
האם אמליץ על מלון זה לחברי?בהחלט
רמת האוכל והמשקאות:
רמת הנקיון והאחזקה:
רמת האווירה הכללית במלון:
רמת התמורה לכסף:
ציון כללי:
סוגי החופשה להם המלון מתאים:
חופשה זוגית / רומנטית
אופיו של המלון, לדעתי:
יוקרתי / מפואר / בוטיק
להזמנת מלון זה

הסבר למחירים

המחירים המוצגים הינם להמחשה בלבד, ונועדו לסייע בהשוואה בין המלונות - איזה מלון יקר או זול יותר ממשנהו. מחירים אלה אינם מהווים מחירי מכירה עדכניים או תקפים-בפועל. הערכים מייצגים את מחירי המחירון הרגיל של המלון בתקופה הקרובה, ללילה אחד, לזוג, על בסיס הפנסיון הזול ביותר שהמלון מציע –
ערך המחיר הנמוך – באמצע השבוע
ערך המחיר הגבוה – בסופשבוע

סגור חלון